domingo, 21 de marzo de 2010

Els colors!

Durant aquest segon trimestre, les bruixes i els bruixots, han estat coneixent i experimentant amb tot tipus de colors: el groc, el blau fluix i blau fort, el vermell, el verd fluix i verd fort, el lila, el marró, el taronja i el rosa.






Per conèixer els colors vam recordar les cançons del groc, el verd, el vermell i el blau.



Cançó del Groc.




Groc, groc, groc
és el vestit que porto
Groc, groc, groc
és tot el que jo tinc.

Perquè m'agrada
el groc de la truita.
El meu amic
és un cuiner.




Cançó del Verd.



Verd, verd, verd
és el vestit que porto.
Verd, verd, verd
és tot el que jo tinc.

Perquè m'agrada
el verd de la gespa.
El meu amic
és un jardiner.


Canço del Vermell


Vermell, vermell, vermell
és el vestit que porto.
Vermell, vermell, vermell
és tot el que jo tinc.

Perquè m'agrada
el vermell de la flama.
El meu amic
és un bomber.


Canço del blau


Blau, blau, blau
és el vestit que porto.
Blau, blau, blau
és tot el que jo tinc.


Perquè m'agrada
el blau de la onada.
El meu amic
és un mariner.





També vam experimentar amb els colors amb papers transparents, de manera que els bruixots i les bruixotes van poder veure tot el que els envoltava de diferents colors! També van poder fer moltes combinacions amb tots els tipus de colors, convertint-se en una activitat molt divertida!!.







No hay comentarios:

Publicar un comentario